Nostalji Serisi

"Geçmişinden haberi olmayanın geleceği de belli olmaz" ve "Tarih tekerrürden ibarettir" sözlerine siz de en az benim kadar hak veriyorsanız Tom's Hardware Türkiye'nin Nostalji adlı yazı serisini beğeneceksiniz.Her ne kadar her gün yenilikler hakkında fikir edinmek istesek te donanım dünyasının geçmişi ile bilgi sahibi olmakta yarar var. Uzun bir süredir donanım dünyasını takip eden biri olarak bu yazı dizisinde yazılanlara canlı bir şekilde şahit olmuştum. Siz de benim gibi bu yazılanları canlı yaşayan biriyseniz güzelce hatırlayıp anılarınızı tazeleyebilirsiniz. Diğer yandan donanım dünyasının bu devrine şahit olamamış bir donanım meraklısıysanız ve geçmişle ilgili fikir sahibi olmak istiyorsanız size THGTR'nin nostalji yazı dizisini takip etmenizi öneririm.Şunu da belirtmeden geçemeyeceğim; Nostalji dediğimiz bu durumlar aşağı yukarı beş sene öncesinin yaşanmış olaylarından ibaret, donanım dünyası kendisini o kadar hızlı yeniliyor ki yalnızca beş sene öncesinin sistemlerine bile nostaljik adını kondurabiliyoruz. Acaba biz mi teknolojiye karşı çok insafsızın, yoksa teknoloji mi bizlere? Bu güzel pazar günü kahvenizi yudumlarken keyifle okuyacağınız makalelerle sizleri başbaşa bırakıyorum.


Not: Fotoğraftaki AMD-K5 PR100 ilk kullanmış olduğum AMD işlemcidir. O yüzden nostalji denince aklıma ilk o geldi. Görsel olarak kullanmayı uygun gördüm.

0 Response to "Nostalji Serisi"

Yorum Gönder